BETTER TOGETHER

Campaign Management

Pasiunea echipei noastre pentru business digital se hrănește cu cifre, iar expertiza noastră poate face diferența dintre anonimat și reputația online excelentă a firmei tale.

GOOGLE ADS

Ce este și cum funcționează

Google Ads este o platformă de advertising plătit pe Google, în sistem de Pay Per Click (PPC). Modul de funcționare este destul de simplu:

  • La căutarea pe Google, oamenii introduc cuvinte cheie sau formule cheie pentru a obține rezultate relevante – produse, servicii sau informații.
  • Analiza profesională și realistă competitorilor și a potențialului pieței în care activezi.
  • Măsurarea eficientă a vânzărilor și/sau cererilor de ofertă primite măsurarea eficientă a vânzărilor și/sau cererilor de ofertă primite.
  • La căutarea pe Google, oamenii introduc cuvinte cheie sau formule cheie pentru a obține rezultatele relevante – produse, servicii sau informații
  • Analiza profesională și realistă competitorilor și a potențialului pieței în care activați
  • Google AdWords permite monitorizare, calibrare și targetare precisă a publicului pentru a furniza cele mai bune rezultate.

Ce poate fi mai motivant decât să reușești să generezi un profit mai mare decât competitorii tăi direcți investind un buget mai mic?

Derularea campaniilor Google Ads în condiții de profitabilitate maximă este un proces complex ce combină mai multe elemente precum cunoștințe solide ale platformei de publicitate Ads, folosirea celor mai noi tehnologii în domeniu și implicarea directă a unei echipe de experți în marketing online care să înțeleagă pe deplin modelul tău de business.

Executarea perfectă a acestui proces este atuul nostru ce garantează succesul campaniilor clienților noștri.

  • Strategia și implementarea campaniilor realizate la cel mai înalt nivel
  • Analiza profesională și realistă competitorilor și a potențialului pieței în care activați
  • Crearea anunțurilor Ads și testarea continuă a acestora
  • Urmărirea conversiilor și analiza ROI-ului (returul investiției)
  • Măsurarea eficientă a vânzărilor și/sau cererilor de ofertă primite
  • Raportarea rezultatelor efectiv obținute de pe urma campaniilor Google Ads
  • Analiza și interpretarea rezultatelor obținute (raportarea personalizată)
  • Targetarea geografică a reclamelor în funcție de locația potențialilor tăi clienți
  • Difuzarea reclamelor Google Ads pe diferite intervale orare (în funcție de buget și profitabilitate)
  • Monitorizarea continuă a performanței campaniilor
  • Eficientizarea continuă a campaniilor
  • Optimizarea continuă a campaniei pentru a fi mereu cu un pas în fața concurenței
  • Explorarea permanentă a noilor surse de trafic profitabile

Folosești Waze? Bănuim că da.

De ce este important Waze Ads pentru afacerea ta? Pe scurt, poți ajunge la acei clienți care sunt tot timpul în mișcare și în apropierea ta.

Waze a devenit o aplicație la fel de prezentă în viețile clienților noștrii ca Facebook sau Instagram. Dacă până de curând, Waze era folosit doar de șoferii care nu știau să ajungă la o anumită destinație, acum el a devenit un commodity folosit de toți șoferii care vor să ajungă la destinație în timpul cel mai scurt, ocolind aglomerația, drumurile în lucru sau eventualele accidente. Șoferii care folosesc Waze și sunt “nearby”, while they are simply standing (&trapped in their car) pot vedea și interacționa cu ad-urile de Waze, cu logo-ul brand-ului tău și cu o scurtă descriere a business-ului astfel încât să știe cine sunteți și ce faceți. 

Avantajele campaniilor Waze Ads sunt greu de ignorat. De la bugetul de redus necesar până la opțiunile de targetare, Waze este calea simplă și eficientă de a ajunge la oamenii aflați constant în mișcare și, posibil, în apropiere de locația business-ului tău. În plus, dacă ne raportăm la statisticile oferite de Google, companiile care au ales să se promoveze prin Waze au înregistrat o creștere medie de 20% a numărului de oameni care le-au călcat pragul. Pretty nice, ha?

PINTEREST ADS

De ce campanii Pinterest Ads?

Combinația perfectă a funcțiilor de căutare si ideile grafice puse în practică în diverse stadii de implementare sau produse finite unde marii furnizori de home & deco își pot expune, prin ads, noile produse de design interior/exterior și diy.

Prin Pinterests Ads ai șansa, fără prea mult efort, ca printr-o singura căutare simplă a unui user să îi oferi rapid și alte recomandări relevante din acceași categorie sau tip de produs.

TIKTOK ADS

Întreaga echipă Web Ventures a beneficiat de o suită de training-uri de produs și de utilizare a platformei susținute de experții din echipa globală TikTok.

tiktok

Video-urile care se viralizează și ajung la mii și sute de mii de urmăritori trebuie să bifeze nu doar criterii de calitate, ci și criterii de creativitate, unicitate, aliniere la trenduri și capabilitate de a atrage atenția unui utilizator cu un attention span cu mult redus comparativ cu celelalte platforme de social media.

Platforma pune la dispoziția utilizatorilor o varietate de tipuri de Ads menite să atingă utilizatorul de-a lungul întregului funnel, de la Awareness & Consideration până la Conversion & Loyalty. În funcție de obiectivele de business dar și de bugete, brandurile pot accesa ad-uri setate direct din Tik Tok Ads Manager, ce oferă control asupra targetărilor, opțiuni de A/B testing și integrări de pixel pentru retargeting, sau ads de tip Premium Reservations, cu bugete fixe și număr garantat de afișări, acestea fiind rezervate din timp.

În acest moment, un advertiser poate investi în TikTok Ads prin intermediul unei agenții partenere TikTok. Web Ventures a devenit agenție parteneră TikTok în iulie 2021. Punem la dispoziția clienților noștri expertiza unei echipe multidisciplinare, formată din creatori de conținut specializați în TikTok Content, Social Media Managers cu experiență în gestionarea contentului pentru TikTok și Performance Marketing Specialists seniori, cu experiență în campanii de promovare cu obiective variate, de la brand awareness la conversion & retention.

FACEBOOK ADS

Anunțuri croite pe vocea brandului tău și mesaje relevante pentru publicul țintă prezent pe Social Media.

Platforma dispune de toate instrumentele pentru îndeplinirea obiectivelor tale, de la campanii de Awareness și Consideration până la campanii de Conversions. În mâinile advertiserului potrivit, campaniile vor genera rezultate tangibile, iar toate dimensiunile acesteia vor fi optimizate pentru a atinge potențialul maxim. 

Facebook Ads se axează pe impulsul utilizatorilor de a obține un anumit produs sau serviciu, iar adevărata artă a advertiserului se observă în identificarea segmentelor potrivite de useri prin interesele disponibile de targetare. Performanța audiențelor astfel create se observă prin calitatea interacțiunilor cu anunțul în sine și prin rezultatele generate.

HUAWEI ADS

Huawei Ads este o nouă platformă de promovare pentru piața din România, prin care putem accesa utilizatorii de mobile Huawei

Și cum știm că majoritatea conversiilor și lead-urilor în 2021 se fac de pe mobil, următorul pas a fost să descoperim care e procentul de telefoane Huawei de pe care se întâmplă acest lucru. Aproximativ 6-8% dintre lead-uri și conversii vin de pe mobile de tip Huawei într-un singur an (astfel se clasează pe locul 3 în top surse de mobile).

Odată cu lansarea noilor telefoane Huawei pe piață, acest procent de utilizatori ar putea deveni inaccesibil prin platformele clasice de performance. Dar prin Huawei Ads rămânem vizibili pentru ei, reușim să atingem și acest target și să obținem conversii și traffic la costuri mai mici.

De ce ar trebui să testezi Huawei Ads pe lângă Google Ads?

  • Costuri mai mici de traffic: fiind încă o plajă nesaturată de advertiseri, costurile de investiție sunt semnificativ mai mici. Dacă în Google Ads CPC-ul într-o campanie de Display ajunge poate și la 0.2 euro, în Huawei Ads CPC-ul pe anumite placement-uri poate fi și de 0.02 euro.
  • Pe viitor nu vei mai putea accesa utilizatorii de telefoane Huawei decât prin această platformă. Noile modele de telefoane deja nu mai permit promovarea prin Google Ads.
  • Platforma dezvoltată permite campanii echivalente cu Google Ads: Search, Display, Shopping și Descărcare de aplicații.
  • Ei pot implementa direct în conturi audiențe cu utilizatori de aplicații care le folosesc în mod activ astfel să ajungi țintit la targetul din zona de interes a afacerii tare (Exemplu: Ai un magazin online de îmbrăcăminte din zona luxury? Platforma permite accesarea utilizatorilor care folosesc activ aplicații de cumpărături ale unor brand-uri cunoscute).

Care este strategia ta de marketing pentru 2021?

Te putem ajuta noi. Programează o sesiune de planificare.