BETTER TOGETHER

Influencer Marketing

Departamentul de Influencer Marketing s-a născut din abordarea noastră centrată pe oameni și este o formă personală a marketingului ce poartă diverse chipuri în mediul online, care produce un conținut individualizat pentru beneficiul brandurilor și nu numai. 

Atuurile creatorilor specializați de conținut sunt:

  • O bază solidă de urmăritori interesați de conținutul lor

  • Posibilitatea de a contura trenduri și de a se conecta cu oamenii transparent, oferind insight-uri zilnice din viața lor și personalizarea promovărilor, prin originalitatea fiecăruia.

Echipa noastră se ocupă de research-ul și selectarea atentă, specifică profilului și audiențelor potrivite clientului. Acest pas poate fi urmat de contactarea influencerilor, pentru a discuta aspecte legate de obiective și costuri.

Ne putem ocupa de contractarea influencerilor, și de livrarea rezultatelor înapoi către clientul nostru. Categoriile de inflluenceri sunt diverse: artiști, actori, modele, jurnaliști, fotografi, bloggeri, beauty & make-up gurus, fashioniste, experți, sau părinți.

Alegerea unui parteneriat cu un creator influent se face în funcție de stilul acestuia și de comunitatea pe care o are.

Promovarea influencerului este ca un review al unui prieten pe care îl admiri, ai încredere în recomandările și experiența în testarea produselor sau serviciilor. Colaborarea cu creatorii de conținut de calitate trebuie să targeteze audiențele cele mai potrivite, în funcție de obiectivele pe care le avem (brand awareness, followers engagement, driving sales, conversions).

Nano influencerii (0-10K) sau Micro influencerii (10-100K), au audiențe relativ restrânse, în comparație cu Mid (100-500K), Macro (500K-1M) și Mega Macro influencerii (+1M) și însă de multe ori pot fi mai eficienți pentru a ajunge la audiențe specifice decât celebritățile.

Aceștia sunt extra-eficienți pentru targetarea nișelor specifice, au o conexiune mai apropiată cu urmăritorii lor și sunt foarte credibili. De aceea, poate fi o soluție ca pentru campaniile cu obiective de vânzare, micro-influencerii să fie o soluție potrivită, iar pentru brand awareness, să se apeleze la Macro influenceri pentru a ajunge la cât mai mulți oameni.

Business-urile sunt create de brand-uri și co-create de consumatori, iar noi putem intermedia colaborarea cu diverși influenceri pentru activarea unor campanii, promovarea unui produs sau a unui serviciu, și putem căuta influencerii cu potențial de brand ambassadors pentru clienții noștri.

Care este strategia ta de marketing pentru 2021?

Te putem ajuta noi. Programează o sesiune de planificare.